Regulamin

Gwarancja zwrotu pieniędzy

W naszym sklepie niczym Państwo nie ryzykują. Jeśli wybiorą Państwo nieodpowiedni produkt, można go zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt musi być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Pieniądze zwrócimy przelewem bankowym.

Zamówienie

Po dokonaniu zamówienia, na Państwa e-mail zostanie przysłane automatyczne potwierdzenie jego przyjęcia. Zamówienia realizowane są codziennie. Warto o tym pamiętać składając zamówienie z formą płatności "przelew bankowy", gdzie realizacja zamówienia zostaje uruchomiona w momencie zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Podczas przygotowywania i pakowania przesyłki każdemu z naszych klientów wysyłamy email potwierdzający zrealizowanie zamówienia oraz zawierający numer przesyłki. 


Każdy produkt ma określony czas dostarczenia - zwykle jest to 5 dni. Posiadamy na stanie 95% oferowanych produktów, mimo to jednak może zaistnieć sytuacja, że dany produkt nie jest dostępny. W takim przypadku skontaktujemy się z Państwem drogą mailową, bądź telefonicznie aby poinformować o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.


Uwaga! Zdjęcia mają charakter poglądowy. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od tych w rzeczywistości - zależą one na przykład od ustawień monitora (nasycenie kolorów i inne ustawienia). Rzeczywisty produkt może również nieznacznie różnić się od przedstawionego na zdjęciu (zależy to od kraju pochodzenia i producenta produktu, który aktualnie znajduje się w magazynie).

Dostawa

Obecnie naszym klientom oferujemy dwie formy dostawy towaru. Niezależnie od wybranej formy, gwarantujemy, że produkty są zawsze odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. 

Przesyłka Pocztą Polską (przesyłka priorytetowa) - 10 zł

Przesyłka Kurierska - 16.40 zł

Sposoby płatności

Gotówka - opcja możliwa jedynie przy wyborze dostawy kurierem 'za pobraniem'

Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejnego e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności. Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.

Płatności elektroniczne DotPay - w przypadku wyboru tej opcji, przelew bankowy jest dokonywany za pośrednictwem systemu DotPay. W momencie zaksięgowania takiej płatności w systemie DotPay jesteśmy gotowi do nadania przesyłki. Za płatności elektroniczne za pośrednictwem DotPay, klient sklepu www.jasmina.pl nie jest obciążany żadnymi dodatkowymi kosztami.  

Reklamacje

Pomimo bardzo małej ilości reklamacji, dobrze jest wiedzieć, że w naszym internetowym sklepie mają Państwo taką samą gwarancję, jak w sklepie tradycyjnym. W naszym interesie jest jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji, więc nie muszą się Państwo obawiać, że proces reklamacyjny będzie trwał dłużej niż to konieczne. Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu odebrania przez Państwa produktu. Tak jak w zwykłym sklepie, udzielamy gwarancji na perfumy na okres 24 miesięcy. Odpowiadamy za wszelkie wady produktu, które objawią się tuż po otrzymaniu przez Państwa produktu oraz przez cały okres trwania gwarancji. Reklamacja polega na wysłaniu do nas produktu koniecznie wraz z jego opakowaniem, kopii faktury oraz opisu zawierającego przyczyny reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Poniżej zamieszczamy adres korespondencyjny:

Jasmina.pl

Ul. Kościuszki 45/7

Katowice, 40-048

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Zwrot

Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania poinformowaniem nas o chęci zwrócić produkt. Zwrot produktu jest możliwy w naszych punktach odbioru osobistego albo poprzez wysyłkę Pocztą Polską na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywane, oryginalnie zapakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy do zwrotu produktów kosmetycznych. (np. szampony, odżywki).
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Formularz odstąpienia od umowy kupna znajdziesz tutaj.

Ceny, Promocje

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (23%). Do przesyłki dołączamy fakturę. Wszystkie ceny promocyjnych produktów obowiązują do odwołania, lub do wyczerpania zapasów. Po dokonaniu zamówienia obowiązującą ceną produktu jest cena, za którą produkt został zamówiony, bez względu na późniejsze zmiany.
Promocje oraz oferty specjalne ważne są przez tydzień lub do wyczerpania zapasów, chyba że zostanie to sprecyzowane innaczej w przypadku konkretnej promocji.

Dokonując zakupu na firmę, nie można skorzystać ze specjalnych zniżek, jak np. upselling. Promocje specjalne dotyczą wyłącznie klientów indywidualnych. 

Ochrona danych osobowych

Firma Tessa Consulting RGK Sp. z o.o. SK., właściciel sklepu www.jasmina.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu www.jasmina.pl mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o ich usunięcia z bazy danych. Sklep www.jasmina.pl nigdy nie udostępniał, nie udostępnia i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów email. Więcej informacji o ochoronie danych osobowych w zakładce Polityka Prywatności.

Rabaty i kupony rabatowe

Sprzedawca oferuje różnego rodzaju rabaty (procentowe, kwotowe, darmowa wysyłka) Każdy rabat nalicza się według określonych reguł.

W przypadku, gdy rabat bądź kupon rabatowy będzie wykorzystany wbrew określonym regułom, sprzedający ma prawo taki rabat, bądź kupon rabatowy anulować. Kupujący zostanie o tym poinformowany i zostanie mu zaoferowana możliwość realizacji zamówienia bez naliczonego kuponu rabatowego, czy też rabatu.

Zasady i warunki zastosowania poszczególnych rabatów są dodane bezpośrednio do konkretnego rabatu (w formie informacji) lub przy rabacie zamieszczony jest link do strony internetowej, na której zasady zniżki są szczegółowo opisane. W przypadku, gdy dojdzie do jakichś niejasności w interpretacji korzystania z rabatów, obowiązuje interpretacja sprzedawcy.Anulowanie zamówienia

Zamówienie można anulować e-mailem albo telefonicznie. Wystarczy podać numer zamówienia i swoje dane kontaktowe.

Każdą zniżkę lub bon można wykorzystać tylko raz, jeśli nie zaznaczono wyraźnie inaczej. W razie wielokrotnego wykorzystania sprzedawca ma prawo odmówić uznania takiej zniżki.

W przypadku gdy wartość kuponu podarunkowego lub rabatowego jest wyższa niż wartość zakupów, nie wypłacamy  różnicy ani nie zwracamy kwoty w formie nowego kuponu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl